loading...

روز

بازدید : 38396
يکشنبه 9 مهر 1402 زمان : 14:21

Free photo office skyscraper view night downtown اگر به این مرکز خرید رفتید، پیست اسکی را فراموش نکنید که بخشی از این مرکز خرید را به خود اختصاص داده و مشهورترین پیست اسکی سرپوشیدهی جهان است. فراموش نکنید که در زمان برگزاری نمازهای پنجگانه و نماز جمعه به بازدید از مسجد نروید. این ساحل به سکرت بیچ (Secret Beach) نیز شناخته میشود که علت این نامگذاری به دلیل قرارگیری بین برج العرب و پالم جمیرا است که باعث شده خیلیها از وجود آن بیخبر باشند. این ساحل زیبا به نام ساحل پنهان در میان سواحل دبی شناخته شده است زیرا بسیاری از گردشگران از وجود این ساحل بیخبرند. از جمله کالاهایی که در این میان به شما پیشنهاد میکنیم، میتوانیم به انواع پارچه و لباس، کفش های ورزشی، لوازم جانبی موبایل، شکر، ذرت دامی، وسایل نقلیه موتوری، لوازم جانبی کامپیوترها و.. ساحل عجمان (Ajman beach) را در فاصلهی 40 دقیقهای از شهر دبی خواهید دید، گوهر پنهانی که گردشگران زیادی آن را نمیشناسند. ساحل مارینا دبی در فاصلهی نزدیکی از پارک ساحلی جمیرا دبی قرار گرفته که یک ساحل سفید با درختان نخل بزرگ را به نمایش میگذارد. تصادفی نیست که دبی زیباترین سواحل خاورمیانه را دارد زیرا حاکمیت این شهر به جذب توریست توجه ویژهای نشان داده است. در این ساحل امکاناتی چون آلاچیق، منقل وجود دارد تا افرادی که با خانواده به این ساحل مراجعه میکنند، بتوانند از این آنها استفاده کنند. به دلیل وجود گرمای بیش از حد و زیاد شهر دبی، سفر به این شهر کاهش پیدا می کند که به دنبال آن قیمت هتل ها نیز نزول می یابد. در غرفه ترکیه در دهکده جهانی دبی میتوان ساختمانها و دکورهای با معماری خاص به ترکیه که برگرفته از زمان عثمانیها و سلجوقیها میباشد به خوبی دید و در داخل آن میتوان کالاهای بسیار زیادی از صنایع دستی ترکیه نظیر شیشه کاریهای بسیار زیبا، لباسهای خانگی ترک، سرامیکهای نقاشی شده با رنگهای جذاب و همچنین خوراکیهای بسیار خوشمزه ترک مانند باقلوا و دلمه را پیدا کرد.

به همین دلیل است که مرکز خرید وافی Wafi Shopping Mall لقب خرده فروشی لوکس را با خود به یدک میکشد. طبقه دوم ترمینال 3 برای سوار هواپیما شدن انتخاب شده است. لازم به ذکر است که شما گردشگران هر چند می توانید بدون پرداخت هزینه ای از داخل مرکز خرید دبی مال این آکواریوم رو دیدن نمایید اما از نزدیک دیدن این باغ وحش دریایی و قدم زدن تو تونل آکواریوم و یا سوار شدن قایق کف شیشه ای خودش لطف دیگه ای دارد و شما را غرق در هیجان خواهد کرد . شما سوار بر تیوپ با سرعت در تونل تاریک به سمت هسته معبد مایاها (Mayan Temple) حرکت می کنید، هیجان شما در هنگام عبور از تونل شفاف زیر حوضچه کوسه ها به اوج خود خواهد رسید. در چند سال گذشته شهر دبی به شهری بسیار پیشرفته با مراکز خرید لوکس، سیستم جابجایی مدرن، ساختمانهایی با ارتفاع بسیار زیاد و امکانات و خدمات بی نظیر و شگفت آور تبدیل شده و گردشگران فراوانی را از سرتا سر جهان به سمت خود جذب کرده است. این ساحل مناسب شناست و امکاناتی نظیر کابینهای VIP، افرادی برای امنیت شناگران، تختهایی برای استراحت شناگران فراهم شده است. هزاران و صدها فروشگاه و مراکز خرید در این شهر وجود دارد که انتخاب یکی از مراکز خرید برای توریستان و توریست ها امری سخت و سخت می باشد اگر شما نیز قصد سفر به این شهر بی نظیر را دارید می توانید با همراه ما در این مطلب اطلاعات مفیدی در خصوص مراکز خرید گران قیمت دبی به دست آورید و در این صورت خواهید توانست بهترین و لوکس ترین مرکز خرید را در اولویت خریدهای خود قرار دهید.

یک سینمای بزرگ هم در این مرکز قرار دارد که فیلمهای مشهور را به نمایش میگذارد. منطقه الصفوح امارات متحده عربی و شهر شیخنشین دبی قرار دارد. ایرانیانی که پس از انقلاب اسلامی به امارات متحده عربی مهاجرت نموده اند. ماسهی سفید، دریایی با آب شفاف و هرآنچه که برای استراحت نیاز دارید در این ساحل زیبا در اختیار شما خواهد بود. توجه کنید از آنجایی که این ساحل یک ساحل خصوصی است حتما باید از قبل رزرو شود تا بدون مشکل در اختیار فرد قرار گیرد. ساحل بلک پالاس (Black Palace Beach) در دبی به دلیل وجود شنهای طلایی و آبی و امکانات رفاهی و تفرحی که در اختیار توریستها قرار میدهد یکی از پر طرفدارانترین سواحل بین گردشگران است که فضایی زیبا و دلنشین را برای تفریح و استراحت فراهم میکند. به طبقه همکف قاب دبی بروید و از موزهای که تغییرات شهر، از یک دهکده ماهیگیری به مقصد گردشگری را نشان میدهد بازدید کنید. اگر در مسیر پیادهروی گرسنه شدید به یکی از چند کافه یا رستورانی که در ساحل وجود دارد، سر بزنید و از غذاهای آنها نوشجان کنید. در این مرکز یک سالن نمایشگاه بزرگ به نام «China Court» وجود دارد که سالانه فعالیتهای متعددی در آن برگزار میشود. برای مثال در تیمچه هند فقط انواع محصولات لباس، کیف و کفش و امثال آن قرار دارد یا میتوانید محصولات ورزشی را تیمچه مصر تهیه کنید. همچنین میتوانید یک سالن آفتابگیر اجاره کنید یا حتی یک خانه ییلاقی ساحلی خصوصی با تهویه مطبوع را برای تجربهای منحصر به فردتر رزرو کنید. مرکز خرید وافی شامل 350 فروشگاه منحصربهفرد میشود و بهعنوان یکی از مقاصد خرید و جاذبه های گردشگری دبی، تجربهای عالی از خرید را به گردشگران عرضه میکند. در این قسمت از پیست دبی برای اولین بار، Ski Dubai و VOX Cinemas گرد هم آمدهاند تا تجربهای را خلق کنند که واقعا خارقالعاده است.

موزه آینده دبی که یک ساختمان بسیار بزرگ و مدرن است در کنار برجهای امارات و در نزدیکی بزرگراه شیخ زائد قرار دارد. سفر به دبی در هر فصلی جذابیتهای خاص خودش را دارد. اگر به دنبال تفریحات رایگان دبی هستید، ساحل لامر هم برای تفریح و هم عکاسی بسیار مناسب است. ساحل سانست از دیگر سواحل رایگان دبی است و در جاده ساحلی جمیرا قرار دارد. در داخل مجتمع، هتل و آپارتمان مبله نیز وجود دارد. ساحل سان ست دبی بهترین منظره از برج العرب را در کنار ساحل هتل جمیرا دارد. در ساحل دبی درختان نخل متعددی وجود دارد که میتوان از سایهی آنها برای استراحت استفاده کرد. به عنوان مثال میتوانیم بگوییم که واردات انواع قاب گوشی و گلس های موبایل از جمله محصولاتی هستند که در ایران طرفداران زیادی دارند و با نوجه به نرخ تقاضای بالا، قطعا یکی از بهترین کالاها جهت واردات از دبی با سرمایه کم خواهند بود. ساحل JBR یکی از بهترین سواحل امارات و دبی برای تجربه انواع تفریحات تابستانی است. ساحل JBR با تفریحاتی که نظیرش در دنیا بسیار کم است، بیصبرانه منتظر شماست. جالب است بدانید دیوار این قلعه از بلوک های مرجانی سنتی ساخته شده است و با آهک نگه داشته می شده است و طبقه فوقانی توسط ستون های چوبی پشتیبانی و دارای ایستادگی است و سقف آن از نخل ، گل و لای و گچ طراحی و ساخته شده است که قطعا شما مسافران تور دبی جذب این همه زیبایی خواهید شد .

قلعه الفهیدی که موزه دبی را در خود جای داده است، در نوع خود یک مصنوع است، زیرا طی سالها اعتبار خود را از دست نداده است. دیوارهای قلعه فهیدی با صخرههای مرجانی ساخته شده که ملات آن آهک میباشد. سرسره حمله کوسه: سرسره حمله کوسه را می توان به عنوان با شکوه ترین سرسره این پارک معرفی کرد که دلیل آن را لحظاتی دیگر متوجه خواهید شد. پارک ساحلی جمیرا، یکی از معروف ترین سواحل عمومی دبی است و از بهترین مکانها برای استراحت، لذتبردن از خلیج زیبای فارس و تفریح خانوادگی محسوب میشود. بهعلاوه، این ساحل درختان نخل و نارگیل بسیار زیبایی هم دارد که ساحل الممرز را به یکی از دیدنی ترین نقاط دبی تبدیل کرده است. ابن بطوطه که ۶۰۰ سال پیش از دنیا رفته، بهعنوان نماد عربی شناخته شده است و یادآور ارزشهای قوی اسلامی است. قرارداد آتی مس: مس عنصر فلزی چکشخوار، انعطافپذیر و دارای رنگ مشخص قهوهای مایل به قرمز است و در مقادیر زیاد بهعنوان رسانای الکتریکی و در ساخت آلیاژها بهصورت برنج و برنز استفاده میشود. ساحل باز دارای یک زمین بزرگ بازی برای کودکان و نیمکتهای زیادی برای نشستن است. وافی سیتی به شکل مصر باستان مدل سازی شده است. ظاهر عمومی این ایستگاههای به شکل زیر میباشد. مسجد جمیرا با گنجایش 1300 نفر ، ظاهر بسیار زیبایی و خیره کننده ای دارد و در ساخت آن از سبک معماری رایج در دوران خلافت فاطمیان بهره گرفته شده است و شاید تصور کنید که عبادتگاه های لوکس و مدرن متعددی در سراسر کشورهای عربی وجود دارند و لزومی به بازدید از آنها نیست ولی باید بدانید که این مکان از نظر معنوی دارای اهمیت زیادی برای مردمان دبی دارد و بازدید از آن حس معنوی فوق العاده ای را به شما خواهد کرد که قطعا به آرامش بی نظیری می رسید .

مشهور ترین شهربازی دبی که هم میان بزرگسالان و هم میان کودکان محبوب است، شهربازی آی ام جی می باشد. ضمنا ساخت این مسجد را در سال 1976 میلادی آغاز شد و به همین علت یکی از قدیمی ترین عبادتگاه های مسلمان ها در امارات متحده عربی به شمار می رود . علاوه بر این، این ساحل یکی از معدود سواحل شبانهروزی دبی به شمار میرود و میتواند سطح جدیدی از تفریح شبانه در بهترین ساحل های دبی را برای شما رقم بزند. ساحل الصفوح (Al Sufouh Beach) یکی از خلوتترین مکان های دیدنی دبی است. در اینجا فعالیتهای زیادی برای گذران یک روز کامل پر از نشاط و ماجراجویی وجود دارد و همین امر آن را به یکی از مقاصد محبوب و جاهای دیدنی دبی تبدیل کرده است. ساحل برج العرب همانطور که از نام آن پیداست، در ناحیه برج العرب دبی قرار دارد. یکی دیگر از جاذبه های دبی مال، پیست اسکیت روی یخ است که کیفیتی جهانی دارد. خط ساحلی صفا بیش از 2 کیلومتر امتداد دارد که این ساحل را به مکانی ایده آل برای لذت بردن از آفتاب و دریا تبدیل کرده؛ همچنین دارای تفریحاتی چون جت اسکی، اسکی روی آب، هاورکرافت میباشد. ساحل مارینا (Marina Beach)، یکی از جدیدترین سواحل دبی بوده که طی چند سال از تپههای شنی به مکانی برای جذب گردشگر تبدیل شده است. در ساخت این برج، کوتاهی هیچگاه نشده و از جدیدترین فناوریها و روشهای مهندسی استفاده شده است.

گفته می شود که در سراسر دبی این تنها مسجدی است که تا این اندازه مورد توجه عکاسان در سراسر دنیا قرار گرفته است و به سوژه محبوب آن ها بدل شده است ، البته عکاس ها و گردشگران در این مسجد اجازه عکاسی از داخل این عبادتگاه را ندارند و تنها در صورتی می توانند از درون این ساختمان عکسبرداری کنند که از نمازگزاران و مراجعه کننده ها عکس نگیرند و تنها معماری بنا را مورد توجه عکس خود قرار دهند . بیشتر سواحل دبی مصنوعی و ساخته دست انسان بوده و به همین دلیل است که شنهای سواحل دبی سفید، نرم و تمیز هستند. ۱. بهترین زمان برای لذتبردن از تفریحات ساحلی دبی چه زمانی است؟ زمانی که به ساحل الصفوح پا میگذارید، شنهای این ساحل دوستداشتنی و دور از هیاهو را، بهجای مسافرانی که از راههای دور میآیند، با خانوادههای محلی تقسیم میکنید. ایستگاه مترو بیزنس بِی (Business Bay) نزدیکترین ایستگاه مترو به ساحل جمیراست که میتوانید از طریق آن خود را به این ساحل زیبا برسانید. فاصله فرودگاه تا شهر دبی 8 و نیم کیلومتر است که مسافران می توانند از طریق تاکسی، اوبر، اسکای باس و مترو به آنجا بروند.بی شک مترو ارزانترین روش برای رسیدن به شهر است و هزینه ی آن 50 تا 100 درهم می باشد. برای اقامت در هر یک از این هتل ها نیز می توانید از طریق رزرو هتل های دبی سفری آسوده را تجربه کرده و به راحتی از این موزه بازدید کنید. زمانی که شما به این مرکز خرید بزرگ مراجعه کنید در مقابل ورودی آن مجسمه سنگی از اژدهای بزرگ را مشاهده خواهید کرد که ناشی از همین موضوع میباشد.

این مرکز خرید که به نام محقق و کاشف مشهور ابن بطوطه نامگذاری شده است، دارای شش منطقه مختلف است که فرهنگ و معماری کشورهایی را که او به طور مشهور کاوش کرده است، تقلید می کند. طبقه اول این فرودگاه نیز به پروازهای ورودی اختصاص یافته است. همچنین در این مرکز خرید تعدادی کافی شاپ و رستوران نیز برای رفع خستگی و گرسنگی خریداران و بازدید کنندگان دایر شده است . شرایط تفریحات خانوادگی فراهم شده است. همانطور که می دانید این برج و هتل بعنوان یکی از گران قیمت ترین و اعیان نشین ترین مجموعه های ساخته شده در دبی شناخته شده می باشد که برای ورود به آنجا نیز شرایط مخصوصی وضع گردیده که می بایست به صورت کامل آنها را رعایت نمایید. در ابتدای ورود به بخش پنگوئن ها توضیحاتی در رابطه با انواع پنگوئن ها به گردشگران داده می شود، سپس گردشگران به تماشای مستندی در رابطه با شرایط زندگی پنگوئن ها می پردازند و در نهایت مسئولین با ذکر نکاتی، گردشگران را به داخل محوطه پنگوئن ها راهنمایی می کنند. در این بخش از وبسایت سعادت رنت چند مورد از بهترین ساحل های دبی به شما معرفی شد. در این ساحل امکانات رفاهی بسیاری وجود دارد که فرد میتواند در آنجا بدون هیچ نگرانی و دردسری با خانواده و دوستان خود وقت بگذراند و لذت ببرد. همچنین یک سالن نمایشگاهی بزرگ در این مرکز وجود دارد که در طول سال شاهد برگزاری فعالیتهای مختلفی از جمله فعالیتهای سرگرمکننده برای کودکان، نمایشگاههای هنری و رویدادهای فرهنگی است. از مزیتهای ساحل کایت نسبت به دیگر سواحل دبی میتوان به خلوتی و آرامشی که دارد اشاره کرد. آل واحه، به معنای “آبادی” به زبان انگلیسی، مجموعهای از تجاربی است که میتواند ذهن و بدن شما را ترمیم کند. در مرکز میدان یک فواره کوچک وجود دارد که در شب اجرای نور و موسیقی را به همه اطرافیان نشان می دهد، و همچنین یک ساختمان غیر معمول - خانه میراث (برج باد، به زبان عربی بردژیل (برجیل)) متعلق به دفتر اطلاعات DTCM.

شامل چندین کیوسک کوچک میشد که با موضوع کشورهای مختلف بهصورت مینیاتوری ساخته شده بودند. پارک از شش بخش تشکیل شده که هم فضای سرپوشیده دارد و هم فضای روباز؛ برای نمونه، از میان بخشهای مختلف این پارک میتوان لگو سیتی و مینیلند با تم خاورمیانه را نام برد. ساحل ام سقیم هرآنچه را که برای یک اقامت راحت در سواحل دبی نیاز دارید، به شما ارائه میدهد. برای بازدید از این ساحل باید بر اساس نیاز خود زمان درنظر بگیرید، اما 2 تا 3 ساعت زمان مناسبی برا گذراندن زمان در این ساحل است که روح خودتان را تازه کنید. حتی می توان در آنجا قهوه ای را نوش جان کرد که انگار در دل کوه های آلپ هستید. ضمناً می توانید از منوی غذایی، غذاهای مورد علاقه خود را سفارش دهید و در طول تماشای فیلم نوش جان کنید. پس اگر به دنبال جایی زیبا و دنج میگردید که از دیدن ساحل لذت ببرید، این مکان را برای بازدید خود انتخاب کنید. زمانی که وارد این مرکز خرید می شوید جاذبه های بصری آن نظرتان را به سمت خود جلب می کند. وسعت این جاذبه بهشتی 72 هزار متر مربع است که حدود 150 میلیون گل را در خود جای داده؛ بههمین دلیل عنوان بزرگترین باغ گل در جهان را از آن خود کرده است.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد اجاره ماشین در دبی لطفا از صفحه ما بخواهید.

Free photo office skyscraper view night downtown اگر به این مرکز خرید رفتید، پیست اسکی را فراموش نکنید که بخشی از این مرکز خرید را به خود اختصاص داده و مشهورترین پیست اسکی سرپوشیدهی جهان است. فراموش نکنید که در زمان برگزاری نمازهای پنجگانه و نماز جمعه به بازدید از مسجد نروید. این ساحل به سکرت بیچ (Secret Beach) نیز شناخته میشود که علت این نامگذاری به دلیل قرارگیری بین برج العرب و پالم جمیرا است که باعث شده خیلیها از وجود آن بیخبر باشند. این ساحل زیبا به نام ساحل پنهان در میان سواحل دبی شناخته شده است زیرا بسیاری از گردشگران از وجود این ساحل بیخبرند. از جمله کالاهایی که در این میان به شما پیشنهاد میکنیم، میتوانیم به انواع پارچه و لباس، کفش های ورزشی، لوازم جانبی موبایل، شکر، ذرت دامی، وسایل نقلیه موتوری، لوازم جانبی کامپیوترها و.. ساحل عجمان (Ajman beach) را در فاصلهی 40 دقیقهای از شهر دبی خواهید دید، گوهر پنهانی که گردشگران زیادی آن را نمیشناسند. ساحل مارینا دبی در فاصلهی نزدیکی از پارک ساحلی جمیرا دبی قرار گرفته که یک ساحل سفید با درختان نخل بزرگ را به نمایش میگذارد. تصادفی نیست که دبی زیباترین سواحل خاورمیانه را دارد زیرا حاکمیت این شهر به جذب توریست توجه ویژهای نشان داده است. در این ساحل امکاناتی چون آلاچیق، منقل وجود دارد تا افرادی که با خانواده به این ساحل مراجعه میکنند، بتوانند از این آنها استفاده کنند. به دلیل وجود گرمای بیش از حد و زیاد شهر دبی، سفر به این شهر کاهش پیدا می کند که به دنبال آن قیمت هتل ها نیز نزول می یابد. در غرفه ترکیه در دهکده جهانی دبی میتوان ساختمانها و دکورهای با معماری خاص به ترکیه که برگرفته از زمان عثمانیها و سلجوقیها میباشد به خوبی دید و در داخل آن میتوان کالاهای بسیار زیادی از صنایع دستی ترکیه نظیر شیشه کاریهای بسیار زیبا، لباسهای خانگی ترک، سرامیکهای نقاشی شده با رنگهای جذاب و همچنین خوراکیهای بسیار خوشمزه ترک مانند باقلوا و دلمه را پیدا کرد.

به همین دلیل است که مرکز خرید وافی Wafi Shopping Mall لقب خرده فروشی لوکس را با خود به یدک میکشد. طبقه دوم ترمینال 3 برای سوار هواپیما شدن انتخاب شده است. لازم به ذکر است که شما گردشگران هر چند می توانید بدون پرداخت هزینه ای از داخل مرکز خرید دبی مال این آکواریوم رو دیدن نمایید اما از نزدیک دیدن این باغ وحش دریایی و قدم زدن تو تونل آکواریوم و یا سوار شدن قایق کف شیشه ای خودش لطف دیگه ای دارد و شما را غرق در هیجان خواهد کرد . شما سوار بر تیوپ با سرعت در تونل تاریک به سمت هسته معبد مایاها (Mayan Temple) حرکت می کنید، هیجان شما در هنگام عبور از تونل شفاف زیر حوضچه کوسه ها به اوج خود خواهد رسید. در چند سال گذشته شهر دبی به شهری بسیار پیشرفته با مراکز خرید لوکس، سیستم جابجایی مدرن، ساختمانهایی با ارتفاع بسیار زیاد و امکانات و خدمات بی نظیر و شگفت آور تبدیل شده و گردشگران فراوانی را از سرتا سر جهان به سمت خود جذب کرده است. این ساحل مناسب شناست و امکاناتی نظیر کابینهای VIP، افرادی برای امنیت شناگران، تختهایی برای استراحت شناگران فراهم شده است. هزاران و صدها فروشگاه و مراکز خرید در این شهر وجود دارد که انتخاب یکی از مراکز خرید برای توریستان و توریست ها امری سخت و سخت می باشد اگر شما نیز قصد سفر به این شهر بی نظیر را دارید می توانید با همراه ما در این مطلب اطلاعات مفیدی در خصوص مراکز خرید گران قیمت دبی به دست آورید و در این صورت خواهید توانست بهترین و لوکس ترین مرکز خرید را در اولویت خریدهای خود قرار دهید.

یک سینمای بزرگ هم در این مرکز قرار دارد که فیلمهای مشهور را به نمایش میگذارد. منطقه الصفوح امارات متحده عربی و شهر شیخنشین دبی قرار دارد. ایرانیانی که پس از انقلاب اسلامی به امارات متحده عربی مهاجرت نموده اند. ماسهی سفید، دریایی با آب شفاف و هرآنچه که برای استراحت نیاز دارید در این ساحل زیبا در اختیار شما خواهد بود. توجه کنید از آنجایی که این ساحل یک ساحل خصوصی است حتما باید از قبل رزرو شود تا بدون مشکل در اختیار فرد قرار گیرد. ساحل بلک پالاس (Black Palace Beach) در دبی به دلیل وجود شنهای طلایی و آبی و امکانات رفاهی و تفرحی که در اختیار توریستها قرار میدهد یکی از پر طرفدارانترین سواحل بین گردشگران است که فضایی زیبا و دلنشین را برای تفریح و استراحت فراهم میکند. به طبقه همکف قاب دبی بروید و از موزهای که تغییرات شهر، از یک دهکده ماهیگیری به مقصد گردشگری را نشان میدهد بازدید کنید. اگر در مسیر پیادهروی گرسنه شدید به یکی از چند کافه یا رستورانی که در ساحل وجود دارد، سر بزنید و از غذاهای آنها نوشجان کنید. در این مرکز یک سالن نمایشگاه بزرگ به نام «China Court» وجود دارد که سالانه فعالیتهای متعددی در آن برگزار میشود. برای مثال در تیمچه هند فقط انواع محصولات لباس، کیف و کفش و امثال آن قرار دارد یا میتوانید محصولات ورزشی را تیمچه مصر تهیه کنید. همچنین میتوانید یک سالن آفتابگیر اجاره کنید یا حتی یک خانه ییلاقی ساحلی خصوصی با تهویه مطبوع را برای تجربهای منحصر به فردتر رزرو کنید. مرکز خرید وافی شامل 350 فروشگاه منحصربهفرد میشود و بهعنوان یکی از مقاصد خرید و جاذبه های گردشگری دبی، تجربهای عالی از خرید را به گردشگران عرضه میکند. در این قسمت از پیست دبی برای اولین بار، Ski Dubai و VOX Cinemas گرد هم آمدهاند تا تجربهای را خلق کنند که واقعا خارقالعاده است.

موزه آینده دبی که یک ساختمان بسیار بزرگ و مدرن است در کنار برجهای امارات و در نزدیکی بزرگراه شیخ زائد قرار دارد. سفر به دبی در هر فصلی جذابیتهای خاص خودش را دارد. اگر به دنبال تفریحات رایگان دبی هستید، ساحل لامر هم برای تفریح و هم عکاسی بسیار مناسب است. ساحل سانست از دیگر سواحل رایگان دبی است و در جاده ساحلی جمیرا قرار دارد. در داخل مجتمع، هتل و آپارتمان مبله نیز وجود دارد. ساحل سان ست دبی بهترین منظره از برج العرب را در کنار ساحل هتل جمیرا دارد. در ساحل دبی درختان نخل متعددی وجود دارد که میتوان از سایهی آنها برای استراحت استفاده کرد. به عنوان مثال میتوانیم بگوییم که واردات انواع قاب گوشی و گلس های موبایل از جمله محصولاتی هستند که در ایران طرفداران زیادی دارند و با نوجه به نرخ تقاضای بالا، قطعا یکی از بهترین کالاها جهت واردات از دبی با سرمایه کم خواهند بود. ساحل JBR یکی از بهترین سواحل امارات و دبی برای تجربه انواع تفریحات تابستانی است. ساحل JBR با تفریحاتی که نظیرش در دنیا بسیار کم است، بیصبرانه منتظر شماست. جالب است بدانید دیوار این قلعه از بلوک های مرجانی سنتی ساخته شده است و با آهک نگه داشته می شده است و طبقه فوقانی توسط ستون های چوبی پشتیبانی و دارای ایستادگی است و سقف آن از نخل ، گل و لای و گچ طراحی و ساخته شده است که قطعا شما مسافران تور دبی جذب این همه زیبایی خواهید شد .

قلعه الفهیدی که موزه دبی را در خود جای داده است، در نوع خود یک مصنوع است، زیرا طی سالها اعتبار خود را از دست نداده است. دیوارهای قلعه فهیدی با صخرههای مرجانی ساخته شده که ملات آن آهک میباشد. سرسره حمله کوسه: سرسره حمله کوسه را می توان به عنوان با شکوه ترین سرسره این پارک معرفی کرد که دلیل آن را لحظاتی دیگر متوجه خواهید شد. پارک ساحلی جمیرا، یکی از معروف ترین سواحل عمومی دبی است و از بهترین مکانها برای استراحت، لذتبردن از خلیج زیبای فارس و تفریح خانوادگی محسوب میشود. بهعلاوه، این ساحل درختان نخل و نارگیل بسیار زیبایی هم دارد که ساحل الممرز را به یکی از دیدنی ترین نقاط دبی تبدیل کرده است. ابن بطوطه که ۶۰۰ سال پیش از دنیا رفته، بهعنوان نماد عربی شناخته شده است و یادآور ارزشهای قوی اسلامی است. قرارداد آتی مس: مس عنصر فلزی چکشخوار، انعطافپذیر و دارای رنگ مشخص قهوهای مایل به قرمز است و در مقادیر زیاد بهعنوان رسانای الکتریکی و در ساخت آلیاژها بهصورت برنج و برنز استفاده میشود. ساحل باز دارای یک زمین بزرگ بازی برای کودکان و نیمکتهای زیادی برای نشستن است. وافی سیتی به شکل مصر باستان مدل سازی شده است. ظاهر عمومی این ایستگاههای به شکل زیر میباشد. مسجد جمیرا با گنجایش 1300 نفر ، ظاهر بسیار زیبایی و خیره کننده ای دارد و در ساخت آن از سبک معماری رایج در دوران خلافت فاطمیان بهره گرفته شده است و شاید تصور کنید که عبادتگاه های لوکس و مدرن متعددی در سراسر کشورهای عربی وجود دارند و لزومی به بازدید از آنها نیست ولی باید بدانید که این مکان از نظر معنوی دارای اهمیت زیادی برای مردمان دبی دارد و بازدید از آن حس معنوی فوق العاده ای را به شما خواهد کرد که قطعا به آرامش بی نظیری می رسید .

مشهور ترین شهربازی دبی که هم میان بزرگسالان و هم میان کودکان محبوب است، شهربازی آی ام جی می باشد. ضمنا ساخت این مسجد را در سال 1976 میلادی آغاز شد و به همین علت یکی از قدیمی ترین عبادتگاه های مسلمان ها در امارات متحده عربی به شمار می رود . علاوه بر این، این ساحل یکی از معدود سواحل شبانهروزی دبی به شمار میرود و میتواند سطح جدیدی از تفریح شبانه در بهترین ساحل های دبی را برای شما رقم بزند. ساحل الصفوح (Al Sufouh Beach) یکی از خلوتترین مکان های دیدنی دبی است. در اینجا فعالیتهای زیادی برای گذران یک روز کامل پر از نشاط و ماجراجویی وجود دارد و همین امر آن را به یکی از مقاصد محبوب و جاهای دیدنی دبی تبدیل کرده است. ساحل برج العرب همانطور که از نام آن پیداست، در ناحیه برج العرب دبی قرار دارد. یکی دیگر از جاذبه های دبی مال، پیست اسکیت روی یخ است که کیفیتی جهانی دارد. خط ساحلی صفا بیش از 2 کیلومتر امتداد دارد که این ساحل را به مکانی ایده آل برای لذت بردن از آفتاب و دریا تبدیل کرده؛ همچنین دارای تفریحاتی چون جت اسکی، اسکی روی آب، هاورکرافت میباشد. ساحل مارینا (Marina Beach)، یکی از جدیدترین سواحل دبی بوده که طی چند سال از تپههای شنی به مکانی برای جذب گردشگر تبدیل شده است. در ساخت این برج، کوتاهی هیچگاه نشده و از جدیدترین فناوریها و روشهای مهندسی استفاده شده است.

گفته می شود که در سراسر دبی این تنها مسجدی است که تا این اندازه مورد توجه عکاسان در سراسر دنیا قرار گرفته است و به سوژه محبوب آن ها بدل شده است ، البته عکاس ها و گردشگران در این مسجد اجازه عکاسی از داخل این عبادتگاه را ندارند و تنها در صورتی می توانند از درون این ساختمان عکسبرداری کنند که از نمازگزاران و مراجعه کننده ها عکس نگیرند و تنها معماری بنا را مورد توجه عکس خود قرار دهند . بیشتر سواحل دبی مصنوعی و ساخته دست انسان بوده و به همین دلیل است که شنهای سواحل دبی سفید، نرم و تمیز هستند. ۱. بهترین زمان برای لذتبردن از تفریحات ساحلی دبی چه زمانی است؟ زمانی که به ساحل الصفوح پا میگذارید، شنهای این ساحل دوستداشتنی و دور از هیاهو را، بهجای مسافرانی که از راههای دور میآیند، با خانوادههای محلی تقسیم میکنید. ایستگاه مترو بیزنس بِی (Business Bay) نزدیکترین ایستگاه مترو به ساحل جمیراست که میتوانید از طریق آن خود را به این ساحل زیبا برسانید. فاصله فرودگاه تا شهر دبی 8 و نیم کیلومتر است که مسافران می توانند از طریق تاکسی، اوبر، اسکای باس و مترو به آنجا بروند.بی شک مترو ارزانترین روش برای رسیدن به شهر است و هزینه ی آن 50 تا 100 درهم می باشد. برای اقامت در هر یک از این هتل ها نیز می توانید از طریق رزرو هتل های دبی سفری آسوده را تجربه کرده و به راحتی از این موزه بازدید کنید. زمانی که شما به این مرکز خرید بزرگ مراجعه کنید در مقابل ورودی آن مجسمه سنگی از اژدهای بزرگ را مشاهده خواهید کرد که ناشی از همین موضوع میباشد.

این مرکز خرید که به نام محقق و کاشف مشهور ابن بطوطه نامگذاری شده است، دارای شش منطقه مختلف است که فرهنگ و معماری کشورهایی را که او به طور مشهور کاوش کرده است، تقلید می کند. طبقه اول این فرودگاه نیز به پروازهای ورودی اختصاص یافته است. همچنین در این مرکز خرید تعدادی کافی شاپ و رستوران نیز برای رفع خستگی و گرسنگی خریداران و بازدید کنندگان دایر شده است . شرایط تفریحات خانوادگی فراهم شده است. همانطور که می دانید این برج و هتل بعنوان یکی از گران قیمت ترین و اعیان نشین ترین مجموعه های ساخته شده در دبی شناخته شده می باشد که برای ورود به آنجا نیز شرایط مخصوصی وضع گردیده که می بایست به صورت کامل آنها را رعایت نمایید. در ابتدای ورود به بخش پنگوئن ها توضیحاتی در رابطه با انواع پنگوئن ها به گردشگران داده می شود، سپس گردشگران به تماشای مستندی در رابطه با شرایط زندگی پنگوئن ها می پردازند و در نهایت مسئولین با ذکر نکاتی، گردشگران را به داخل محوطه پنگوئن ها راهنمایی می کنند. در این بخش از وبسایت سعادت رنت چند مورد از بهترین ساحل های دبی به شما معرفی شد. در این ساحل امکانات رفاهی بسیاری وجود دارد که فرد میتواند در آنجا بدون هیچ نگرانی و دردسری با خانواده و دوستان خود وقت بگذراند و لذت ببرد. همچنین یک سالن نمایشگاهی بزرگ در این مرکز وجود دارد که در طول سال شاهد برگزاری فعالیتهای مختلفی از جمله فعالیتهای سرگرمکننده برای کودکان، نمایشگاههای هنری و رویدادهای فرهنگی است. از مزیتهای ساحل کایت نسبت به دیگر سواحل دبی میتوان به خلوتی و آرامشی که دارد اشاره کرد. آل واحه، به معنای “آبادی” به زبان انگلیسی، مجموعهای از تجاربی است که میتواند ذهن و بدن شما را ترمیم کند. در مرکز میدان یک فواره کوچک وجود دارد که در شب اجرای نور و موسیقی را به همه اطرافیان نشان می دهد، و همچنین یک ساختمان غیر معمول - خانه میراث (برج باد، به زبان عربی بردژیل (برجیل)) متعلق به دفتر اطلاعات DTCM.

شامل چندین کیوسک کوچک میشد که با موضوع کشورهای مختلف بهصورت مینیاتوری ساخته شده بودند. پارک از شش بخش تشکیل شده که هم فضای سرپوشیده دارد و هم فضای روباز؛ برای نمونه، از میان بخشهای مختلف این پارک میتوان لگو سیتی و مینیلند با تم خاورمیانه را نام برد. ساحل ام سقیم هرآنچه را که برای یک اقامت راحت در سواحل دبی نیاز دارید، به شما ارائه میدهد. برای بازدید از این ساحل باید بر اساس نیاز خود زمان درنظر بگیرید، اما 2 تا 3 ساعت زمان مناسبی برا گذراندن زمان در این ساحل است که روح خودتان را تازه کنید. حتی می توان در آنجا قهوه ای را نوش جان کرد که انگار در دل کوه های آلپ هستید. ضمناً می توانید از منوی غذایی، غذاهای مورد علاقه خود را سفارش دهید و در طول تماشای فیلم نوش جان کنید. پس اگر به دنبال جایی زیبا و دنج میگردید که از دیدن ساحل لذت ببرید، این مکان را برای بازدید خود انتخاب کنید. زمانی که وارد این مرکز خرید می شوید جاذبه های بصری آن نظرتان را به سمت خود جلب می کند. وسعت این جاذبه بهشتی 72 هزار متر مربع است که حدود 150 میلیون گل را در خود جای داده؛ بههمین دلیل عنوان بزرگترین باغ گل در جهان را از آن خود کرده است.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد اجاره ماشین در دبی لطفا از صفحه ما بخواهید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 7

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    <
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 72
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 751
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 881
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3139
  • بازدید ماه : 7032
  • بازدید سال : 131239
  • بازدید کلی : 429987
  • کدهای اختصاصی