loading...

روز

بازدید : 91
جمعه 19 خرداد 1402 زمان : 12:03


GT Metrics چیست؟ در این مقاله در مورد یکی از ابزارهای تحلیل سئو فنی (سئوفنی) با شما صحبت خواهم کرد. من محمد سلحشوری هستم. در این مقاله به بررسی جزئیات اصطلاحات و مشکلات ابزار معروف (GT METRIX) می پردازم. منتظر پایان این مقاله باشید.

GTMETRIX

این ابزار برای تجزیه و تحلیل مسائل فنی سئو بسیار مفید است و اکثر شما باید حداقل یک بار از این ابزار برای تجزیه و تحلیل وب سایت یا رقبای خود استفاده کرده باشید. درخواست های سرور داخلی و اینها را بررسی می کند و به شما و کارشناس سئو گزارش کاملی از ایرادات و ضعف های داخلی وب سایت می دهد تا بتوانید بر اساس این گزارش مشکلاتی را که باعث دیر بارگذاری وب سایت می شود برطرف کنید. درست باشد و بهترین نتایج ممکن را بدست آورید.

نحوه بررسی صفحه در Gtmetrix

شما آدرس gtmetrix.com را در مرورگر خود وارد می کنید و منتظر می مانید تا صفحه وب برای شما بارگذاری شود، سپس آدرس وب سایت خود را در کادر "Enter URL to Analytics" وارد کنید، سایت خود را تست کنید و منتظر بمانید. . .

باید بدانید که بررسی وب سایت ممکن است کمی طول بکشد زیرا چندین وب سایت دیگر هم زمان با شما در حال بررسی هستند و برای انجام این فرآیند به زمان نیاز دارید و گاهی اوقات 1 دقیقه طول می کشد.

پس از فرآیند بارگذاری وب سایت، نتایج در وب سایت Gt metrix نمایش داده می شود که وضعیت داخلی وب سایت شما را نشان می دهد.

در عنوان اول عبارت Performance Score، در کادر پایین عبارت PageSpeedScore و اصطلاح دیگری به نام YSlow Score، در کنار این کادر عبارت Full Load Time و Total Pages را می بینید. ابعاد و ترجیحات در ادامه این مقاله مورد بحث قرار خواهد گرفت. من همه این موارد را برای شما توضیح خواهم داد.

شماره ویژگی

در این پنجره دو گزینه و زیرمجموعه وجود دارد که یک امتیاز کلی از سلامت سایت را به شما نشان می دهد.

امتیاز سرعت صفحه

این یکی از ویژگی های وب سایت شما و صفحه اصلی وب سایت شما است که تعداد کل را بر اساس اندازه تصاویر، افزونه ها یا متن وب سایت شما که هنگام بارگذاری وب سایت ارسال می شود، به شما نشان می دهد.

امتیاز YSlow

این گزینه نتایج فایل سایت شما را بر اساس الگوریتم های یاهو نشان می دهد، هر چه امتیاز PageSpeed سایت شما بالاتر باشد، البته این نتیجه به امتیاز سرعت صفحه شما نزدیکتر است.

زمان به طور کامل بارگذاری شده است

همانطور که از نام آن پیداست این نتیجه زمان بارگذاری سایت است که در هر ثانیه محاسبه می شود و هر چه در زمان بارگذاری سایت کمتر درخواست ارسال شود زمان کمتری برای سایت ثبت می شود.

معیارهای GT چیست؟

معیارهای GT چیست؟ در این مقاله در مورد یکی از ابزارهای تحلیل تکنیکال سئو (سئوفنی) توسط محمد سلحشوری صحبت می کنم، در این مقاله به جزئیات شرایط و خطاهای ابزار معروف (GT METRIX) می پردازم. در ادامه این مقاله با وبلاگ همراه باشید.

GTMETRIX

این ابزار برای تجزیه و تحلیل مسائل فنی سئو بسیار مفید است و احتمالا اکثر شما حداقل یک بار از این ابزار برای تجزیه و تحلیل وب سایت یا رقبای خود استفاده کرده اید. پرس و جوهای سرور داخلی و موارد مشابه را بررسی می کند و گزارش کاملی از خطاها و ایرادات داخلی سایت را در اختیار شما و کارشناس سئو قرار می دهد تا بتوانید از این گزارش برای رفع مشکلاتی که باعث دیر بارگذاری سایت شما می شود استفاده کنید. می توانید آن را برطرف کنید و بهترین نتیجه ممکن را بگیرید.

نحوه بررسی سایت ها در Gtmetrix

می توانید آدرس gtmetrix.com را در مرورگر خود وارد کنید و منتظر بمانید تا صفحه وب بارگذاری شود، سپس آدرس وب سایت خود را در کادر "Enter URL to Analytics" وارد کنید، گزینه Test your website را انتخاب کنید و منتظر بمانید. ،

توجه داشته باشید که تجزیه و تحلیل یک وب سایت ممکن است کمی طول بکشد زیرا چندین وب سایت دیگر به طور همزمان در حال تجزیه و تحلیل هستند و این فرآیند ممکن است کمی طول بکشد، گاهی اوقات تا یک دقیقه.

پس از آپلود وب سایت، نتایج در وب سایت Gt metrix نمایش داده می شود که محتوای وب سایت شما را نشان می دهد.

در هدر اول عبارت Performance Score و در قسمت پایین عبارت Page Speed Score و عبارت دیگری به نام YSlow Score و در کنار این فیلد عبارت Total Load Time, Total Page Size را می بینید. و درخواست ها که در ادامه این مقاله به آنها اشاره خواهد شد. همه اینها را برای شما توضیح خواهم داد

نمره عملکرد

در این پنجره دو گزینه و زیر مجموعه وجود دارد که امتیاز کلی موقعیت سایت را به شما نشان می دهد.

امتیاز سرعت صفحه

این امتیاز سایت شما و صفحه اصلی سایت شما است که بر اساس تعداد تصاویر، افزونه ها یا اسکریپت های موجود از سایت شما که هنگام بارگذاری سایت ارسال می شوند، درصد کلی را به شما نشان می دهد.

نمایش نتیجه

این گزینه نتایج آمار صفحه شما را بر اساس الگوریتم های یاهو نشان می دهد، هر چه امتیاز PageSpeed سایت شما بالاتر باشد، معمولاً این نتیجه عددی نزدیک به PageSpeed شما نشان می دهد. نمره.

تمام وقت تمام وقت

همانطور که از نام آن پیداست، این نتیجه زمان بارگذاری سایت است که در هر ثانیه اندازه گیری می شود و هر چه درخواست های کمتری در هنگام بارگذاری وب سایت ارسال شود، زمان کمتری برای نوشتن در سایت صرف می شود.

ابزار Gt Metrix وب سایتی است که برای آنالیز وب سایت ها استفاده می شود.این وب سایت دارای یک سرور در ونکوور کانادا می باشد که اتصال وب سایت Gt Metrix به سرور شما یکی دو ثانیه طول می کشد (مخصوصاً اگر سرور شما در ایران lsa باشد). در مورد آن فکر کنید.

کل صفحات

این عبارت حجم وب سایت شما را بر حسب کیلوبایت مشخص می کند که با توجه به اندازه وب سایت (به دلیل استفاده از تصاویر بزرگ، افزونه ها یا اسکریپت ها) متفاوت است.

درخواست ها

این عبارت تعداد درخواست های اسکریپت و عکس برای بارگذاری صفحه شما را نشان می دهد که به طور طبیعی در فروشگاه ها بین 80 تا 90 مورد است.

لطفاً توجه داشته باشید که برخی از افزونه های وب سایت مانند افزونه های تماس، ایمیل و ضد هرزنامه ممکن است به دلیل فیلتر شدن یا عدم سرویس دهی به ایران بیشتر طول بکشد و بسته به فعال بودن یا نبودن فیلتر درخواست ها متفاوت است.

در قسمت بعدی سایت انبوهی از خطاها و عناصر را مشاهده می کنید که هر کدام پیامی برای شما دارند که باید به آنها توجه کنید و برای اینکه نتیجه بهتر و بهتری بگیرید بهتر است آنها را اصلاح کنید. . تا حد امکان.

برای رفع این موارد، ابتدا باید آنها را بشناسید تا بتوانید برای رفع آنها برنامه ریزی کنید. در زیر قسمت های مختلف این ابزار سئو را برای شما توضیح خواهم داد. با ما بمان.

بخش های مختلف سرعت صفحه را کاوش کنید

در این قسمت گزینه هایی وجود دارد که با بهینه سازی آنها می توانید بهترین نتیجه را بگیرید و سرعت سایت خود را بهینه کنید. خطاها

گزینه ای برای مقیاس تصاویر سرور

این گزینه برای عکس هایی است که با استفاده از سبک های css در اندازه های مختلف در وب سایت شما قرار می گیرند. گاهی اوقات با عکس هایی مواجه می شوید که به آدرس مستقیم آنها اشاره می کند و می بینید که سایز اصلی آنها 1500*2580 است. اما طرح کلی در صفحه اصلی 800 * 800 است یا بسته به تنظیمات پیش نمایش قالب شما اندازه دیگری وجود دارد. این عکس ها با استفاده از CSS تغییر اندازه داده اند و عبارت resized images برای این دسته از عکس ها است.

اصلاح جاوا اسکریپت را انتخاب کنید

هنگامی که مخاطب درخواستی برای باز کردن یک صفحه وب ارسال می کند، فایل های جاوا اسکریپت مختلف بارگذاری می شوند. این زمان بارگذاری به تعداد فایل های جاوا اسکریپت بستگی دارد. اگر می خواهید آنها را بهینه کنید، می توانید آنها را در مرحله آخر بارگذاری کنید یا در فوتر قرار دهید. دو راه برای انجام این کار وجود دارد: می توانید به صورت دستی یا با استفاده از افزونه wp Deferred Javascripts راهنمایی دریافت کنید.

اصطلاح بهینه سازی تصویر

همانطور که از نام آن پیداست، به تصاویری اطلاق می شود که از اندازه استاندارد استفاده نمی کنند.

آن گزینه را باز کنید و خواهید دید که آدرس تصویری که باید بازیابی کنید نمایش داده می شود.

در این قسمت آدرس تصویر اصلی سایت نمایش داده می شود و در گزینه نسخه بهینه شده پیشنهاد GT Matrix را مشاهده می کنید که اندازه کامل همان تصویر را برای شما در نظر گرفته است، می توانید آن را ذخیره کنید. تصویر پیشنهادی و آن را در مسیر قبلی بارگذاری کنید. خطاها را تصحیح می کند.

جمله css را کوچک کنید

این اصطلاح به فایل های CSS داخلی وب سایت شما اشاره دارد که طراحی صفحه با استفاده از فایل های کوچک و وجود فضای خالی در فایل های CSS وب سایت شما را مشخص می کند.

اگر از وردپرس استفاده می کنید، می توانید این فایل ها را با یک افزونه فشرده کنید، اما توصیه می کنیم از ابزار فشرده سازی CSS آنلاین استفاده کنید.

به تصویر زیر نگاه کنید

این نمونه ای از فشرده سازی است که توسط یک ابزار وب انجام می شود. این فشرده سازی تاثیر بسزایی در سرعت بارگذاری سایت شما خواهد داشت.

جالب است بدانید که فایل‌های css، html، js را front-end یا user side می‌نامند و فقط برای قسمت front-end و user خطاهایی قابل مشاهده است که نیاز به بهینه‌سازی دارند. و از آنجایی که در قسمت پشتی سرور قرار دارد، تاثیر زیادی بر سرعت بارگذاری سایت نخواهد داشت.

بیانیه جاوا اسکریپت را به حداقل برسانید

این گزینه مانند گزینه قبلی است، اما این بار یک خط کد جاوا اسکریپت است که باید تا حد امکان فشرده و فشرده شود.

عبارات ابعاد تصویر را مشخص می کنند

این عبارت عکس هایی را به شما نشان می دهد که از ویژگی های ارتفاع و عرض استفاده نمی کنند. از ویژگی های عرض و ارتفاع برای عکس های نمایش داده شده در زیر این اعلان استفاده کنید.

متن از درخواست های بد اجتناب کنید

این خطا به دلیل ارسال درخواست های ناقص یا نامعتبر به سرور است، به عنوان مثال فایل های CSS یا فایل های java script وجود دارد و این درخواست به یک سرور ناقص ارسال شده است که این فایل ها را برای شما ارسال می کند. این نشان می دهد که می توانید آن را برطرف کنید.

از تغییر مسیرهای صفحه فرود عبارت خودداری کنید

این خطا برای سایت هایی است که به طور مکرر از دستورات ریدایرکت استفاده کرده اند و در بسیاری از مواقع وجود این ریدایرکت ها باعث ارسال درخواست های بیشتر به سرور می شود و دلیل آن کاهش سرعت سایت بدنه است.

ا فشار را رها کنید

این خطا برای سایت هایی است که از دستورات برای فشرده سازی یا آپلود سبک استفاده نمی کنند یکی از مواردی که می تواند این خطا را برای وب سایت از بین ببرد و آن را به 100 نزدیک کند، قرار دادن دستور Gzip در htaacces است.

اگر از Gzip استفاده می کنید، کدهای شما فشرده می شود و بنابراین صفحه سریعتر بارگذاری می شود.

تا کنون من درباره خطاهای بسیار مهم امتیاز PageSpeed با شما صحبت کرده ام. اگر با مشکل دیگر خطای متریک gt روبرو هستید، می توانید سوالات خود را با ارسال نظرات در انتهای این مقاله و مقالات مطرح کنید. در بخش YSlow Score به و پرداخت برای اشتباهات ادامه دهید. تا پایان این مقاله با من همراه باشید.

YSlow در نتیجه gtmetrix

همانطور که گفتیم این قسمت از GT Matrix خطاهای فایل سایت شماست که بر اساس سایت یاهو بررسی می شود. در این قسمت می توانید فایل هایی که باعث کندی وب سایت شما شده اند را شناسایی کرده و آنها را برطرف کنید.

ارور استفاده از شبکه تحویل محتوا) CDN)

این خطا نشان می دهد که سایت مورد نظر از شبکه اشتراک گذاری فایل عمومی سرور مجاور استفاده نمی کند. می‌توانید فایل‌های CSS و فایل‌های JS را از یک سرور مجاور به یک کاربر در شبکه CDN با فعال کردن CDN هدایت کنید.

خطا در درج عنوان منقضی شده

این خطا با در نظر نگرفتن انقضای کش مرورگر توضیح داده می شود. این کش ها عبارتند از: فونت های گوگل، کد آنالیتیکس، گراواتار که در مرورگر باقی می مانند که با افزودن کد زیر در htaacces می توانید آن ها را برطرف کنید.

ارور از تغییر مسیر URL اجتناب کنید

این خطا همچنین نشان می دهد که از چه تعداد ریدایرکت استفاده کرده اید و چه تعداد صفحه را ریدایرکت کرده اید که در صورت لزوم می توانید پس از سرویس آن ها را حذف کنید.

درخواست های HTTP کمتری داشته باشید

این عبارت به درخواست‌های http نیز اشاره دارد، هرچه این تعداد کمتر باشد، بارگذاری سریع‌تر سایت شما کارآمدتر خواهد بود.

اجزا را فشرده کنید

این عبارت دقیقاً مشابه Gzip است که در بالا به آن اشاره کردیم اما در قسمت Yslow بهینه سازی یا عدم بهینه سازی منابع و پهنای باند سرور شما را نشان می دهد.

متن Minify JavaScript و CSS

این عبارت همانطور که در بالا گفتیم نشان دهنده فشرده سازی کد جاوا و CSS است.

Word Make AJAX ذخیره شده است

این عبارت میزان حافظه کش استفاده شده توسط ajax را در سایت نشان می دهد. اگر این گزینه مشکل داشته باشد آدرس زیر عبارت نمایش داده می شود.

این دستور جاوا اسکریپت و CSS تکراری را حذف می کند.

در این صورت اگر فایل های CSS و جاوا سایت شما از دو آدرس مختلف کپی و لود شوند با خطا مواجه می شوید فقط کافی است آدرس فایل ها را در هاست خود جستجو کنید و در فایل ها خطا وجود دارد. در این گزینه Uninstall را به شما نشان می دهد و برای رفع این مشکل نشان می دهد.

Word Avoid فیلتر AlphaImageLoader

در مرورگر اکسپلورر تصاویر با فرمت PNG به سرعت لود نمی شوند و بارگذاری این نوع تصاویر کمی طول می کشد که باعث کاهش سرعت لود وب سایت شما در اکسپلورر می شود و جالب است بدانید که AlphaImageLoader در CSS برای سریع مناسب است. به همین دلیل بارگذاری می شود. اگر تصویر شما با این ویژگی در Explorer مطابقت داشته باشد، این میزان خطا برای سایت شما نزدیک به 100٪ است.

از خطاهای HTTP 404 اجتناب کنید (یافت نشد).

این پاراگراف در مورد صفحه 404 است، هنگامی که وقتی صفحه در وب سایت وجود ندارد با خطای 404 مواجه می شوید. این خطا صفحه 404 وب سایت شما را نیز نشان می دهد که با بررسی دقیق آدرس ها می توانید آن را برطرف کنید.

تعداد عناصر DOM دانلود شده را کاهش دهید

هنگامی که از عناصر DOM در صفحات وب خود استفاده می کنید، این اطلاعات به سایت شما خطا می دهد، DOM مخفف Document Object Mode است که برای دسترسی به عناصر و عناصر در یک سند HTML یا صفحه HTML استفاده می شود. شی از رتبه بندی ارائه دهنده خدمات شما استفاده می کند که باعث می شود صفحات وب شما کندتر بارگذاری شوند.

در این مقاله سعی کردم مهم ترین گزینه های ابزار سنجش سرعت وب سایت Gtmetrix را بررسی کنم. با بررسی مسائل و خطاهایی که در این مقاله توضیح داده ام، می توانید به راحتی سرعت بارگذاری وب سایت خود را افزایش دهید. امتیازات هدف را دریافت کنید اگر در مورد اشکالات سوالی دارید می توانید از طریق فرم نظر با من در میان بگذارید یا اگر می خواهید این اشکالات را به دست متخصص بسپارید می توانید از طریق سایت سئوتون یا کانال تلگرام سئوتون کمک بگیرید. . برو هر چیزی که نیاز داری بگیر

برداشت شده از: https://blogten.ir/what-gtmetrix/


GT Metrics چیست؟ در این مقاله در مورد یکی از ابزارهای تحلیل سئو فنی (سئوفنی) با شما صحبت خواهم کرد. من محمد سلحشوری هستم. در این مقاله به بررسی جزئیات اصطلاحات و مشکلات ابزار معروف (GT METRIX) می پردازم. منتظر پایان این مقاله باشید.

GTMETRIX

این ابزار برای تجزیه و تحلیل مسائل فنی سئو بسیار مفید است و اکثر شما باید حداقل یک بار از این ابزار برای تجزیه و تحلیل وب سایت یا رقبای خود استفاده کرده باشید. درخواست های سرور داخلی و اینها را بررسی می کند و به شما و کارشناس سئو گزارش کاملی از ایرادات و ضعف های داخلی وب سایت می دهد تا بتوانید بر اساس این گزارش مشکلاتی را که باعث دیر بارگذاری وب سایت می شود برطرف کنید. درست باشد و بهترین نتایج ممکن را بدست آورید.

نحوه بررسی صفحه در Gtmetrix

شما آدرس gtmetrix.com را در مرورگر خود وارد می کنید و منتظر می مانید تا صفحه وب برای شما بارگذاری شود، سپس آدرس وب سایت خود را در کادر "Enter URL to Analytics" وارد کنید، سایت خود را تست کنید و منتظر بمانید. . .

باید بدانید که بررسی وب سایت ممکن است کمی طول بکشد زیرا چندین وب سایت دیگر هم زمان با شما در حال بررسی هستند و برای انجام این فرآیند به زمان نیاز دارید و گاهی اوقات 1 دقیقه طول می کشد.

پس از فرآیند بارگذاری وب سایت، نتایج در وب سایت Gt metrix نمایش داده می شود که وضعیت داخلی وب سایت شما را نشان می دهد.

در عنوان اول عبارت Performance Score، در کادر پایین عبارت PageSpeedScore و اصطلاح دیگری به نام YSlow Score، در کنار این کادر عبارت Full Load Time و Total Pages را می بینید. ابعاد و ترجیحات در ادامه این مقاله مورد بحث قرار خواهد گرفت. من همه این موارد را برای شما توضیح خواهم داد.

شماره ویژگی

در این پنجره دو گزینه و زیرمجموعه وجود دارد که یک امتیاز کلی از سلامت سایت را به شما نشان می دهد.

امتیاز سرعت صفحه

این یکی از ویژگی های وب سایت شما و صفحه اصلی وب سایت شما است که تعداد کل را بر اساس اندازه تصاویر، افزونه ها یا متن وب سایت شما که هنگام بارگذاری وب سایت ارسال می شود، به شما نشان می دهد.

امتیاز YSlow

این گزینه نتایج فایل سایت شما را بر اساس الگوریتم های یاهو نشان می دهد، هر چه امتیاز PageSpeed سایت شما بالاتر باشد، البته این نتیجه به امتیاز سرعت صفحه شما نزدیکتر است.

زمان به طور کامل بارگذاری شده است

همانطور که از نام آن پیداست این نتیجه زمان بارگذاری سایت است که در هر ثانیه محاسبه می شود و هر چه در زمان بارگذاری سایت کمتر درخواست ارسال شود زمان کمتری برای سایت ثبت می شود.

معیارهای GT چیست؟

معیارهای GT چیست؟ در این مقاله در مورد یکی از ابزارهای تحلیل تکنیکال سئو (سئوفنی) توسط محمد سلحشوری صحبت می کنم، در این مقاله به جزئیات شرایط و خطاهای ابزار معروف (GT METRIX) می پردازم. در ادامه این مقاله با وبلاگ همراه باشید.

GTMETRIX

این ابزار برای تجزیه و تحلیل مسائل فنی سئو بسیار مفید است و احتمالا اکثر شما حداقل یک بار از این ابزار برای تجزیه و تحلیل وب سایت یا رقبای خود استفاده کرده اید. پرس و جوهای سرور داخلی و موارد مشابه را بررسی می کند و گزارش کاملی از خطاها و ایرادات داخلی سایت را در اختیار شما و کارشناس سئو قرار می دهد تا بتوانید از این گزارش برای رفع مشکلاتی که باعث دیر بارگذاری سایت شما می شود استفاده کنید. می توانید آن را برطرف کنید و بهترین نتیجه ممکن را بگیرید.

نحوه بررسی سایت ها در Gtmetrix

می توانید آدرس gtmetrix.com را در مرورگر خود وارد کنید و منتظر بمانید تا صفحه وب بارگذاری شود، سپس آدرس وب سایت خود را در کادر "Enter URL to Analytics" وارد کنید، گزینه Test your website را انتخاب کنید و منتظر بمانید. ،

توجه داشته باشید که تجزیه و تحلیل یک وب سایت ممکن است کمی طول بکشد زیرا چندین وب سایت دیگر به طور همزمان در حال تجزیه و تحلیل هستند و این فرآیند ممکن است کمی طول بکشد، گاهی اوقات تا یک دقیقه.

پس از آپلود وب سایت، نتایج در وب سایت Gt metrix نمایش داده می شود که محتوای وب سایت شما را نشان می دهد.

در هدر اول عبارت Performance Score و در قسمت پایین عبارت Page Speed Score و عبارت دیگری به نام YSlow Score و در کنار این فیلد عبارت Total Load Time, Total Page Size را می بینید. و درخواست ها که در ادامه این مقاله به آنها اشاره خواهد شد. همه اینها را برای شما توضیح خواهم داد

نمره عملکرد

در این پنجره دو گزینه و زیر مجموعه وجود دارد که امتیاز کلی موقعیت سایت را به شما نشان می دهد.

امتیاز سرعت صفحه

این امتیاز سایت شما و صفحه اصلی سایت شما است که بر اساس تعداد تصاویر، افزونه ها یا اسکریپت های موجود از سایت شما که هنگام بارگذاری سایت ارسال می شوند، درصد کلی را به شما نشان می دهد.

نمایش نتیجه

این گزینه نتایج آمار صفحه شما را بر اساس الگوریتم های یاهو نشان می دهد، هر چه امتیاز PageSpeed سایت شما بالاتر باشد، معمولاً این نتیجه عددی نزدیک به PageSpeed شما نشان می دهد. نمره.

تمام وقت تمام وقت

همانطور که از نام آن پیداست، این نتیجه زمان بارگذاری سایت است که در هر ثانیه اندازه گیری می شود و هر چه درخواست های کمتری در هنگام بارگذاری وب سایت ارسال شود، زمان کمتری برای نوشتن در سایت صرف می شود.

ابزار Gt Metrix وب سایتی است که برای آنالیز وب سایت ها استفاده می شود.این وب سایت دارای یک سرور در ونکوور کانادا می باشد که اتصال وب سایت Gt Metrix به سرور شما یکی دو ثانیه طول می کشد (مخصوصاً اگر سرور شما در ایران lsa باشد). در مورد آن فکر کنید.

کل صفحات

این عبارت حجم وب سایت شما را بر حسب کیلوبایت مشخص می کند که با توجه به اندازه وب سایت (به دلیل استفاده از تصاویر بزرگ، افزونه ها یا اسکریپت ها) متفاوت است.

درخواست ها

این عبارت تعداد درخواست های اسکریپت و عکس برای بارگذاری صفحه شما را نشان می دهد که به طور طبیعی در فروشگاه ها بین 80 تا 90 مورد است.

لطفاً توجه داشته باشید که برخی از افزونه های وب سایت مانند افزونه های تماس، ایمیل و ضد هرزنامه ممکن است به دلیل فیلتر شدن یا عدم سرویس دهی به ایران بیشتر طول بکشد و بسته به فعال بودن یا نبودن فیلتر درخواست ها متفاوت است.

در قسمت بعدی سایت انبوهی از خطاها و عناصر را مشاهده می کنید که هر کدام پیامی برای شما دارند که باید به آنها توجه کنید و برای اینکه نتیجه بهتر و بهتری بگیرید بهتر است آنها را اصلاح کنید. . تا حد امکان.

برای رفع این موارد، ابتدا باید آنها را بشناسید تا بتوانید برای رفع آنها برنامه ریزی کنید. در زیر قسمت های مختلف این ابزار سئو را برای شما توضیح خواهم داد. با ما بمان.

بخش های مختلف سرعت صفحه را کاوش کنید

در این قسمت گزینه هایی وجود دارد که با بهینه سازی آنها می توانید بهترین نتیجه را بگیرید و سرعت سایت خود را بهینه کنید. خطاها

گزینه ای برای مقیاس تصاویر سرور

این گزینه برای عکس هایی است که با استفاده از سبک های css در اندازه های مختلف در وب سایت شما قرار می گیرند. گاهی اوقات با عکس هایی مواجه می شوید که به آدرس مستقیم آنها اشاره می کند و می بینید که سایز اصلی آنها 1500*2580 است. اما طرح کلی در صفحه اصلی 800 * 800 است یا بسته به تنظیمات پیش نمایش قالب شما اندازه دیگری وجود دارد. این عکس ها با استفاده از CSS تغییر اندازه داده اند و عبارت resized images برای این دسته از عکس ها است.

اصلاح جاوا اسکریپت را انتخاب کنید

هنگامی که مخاطب درخواستی برای باز کردن یک صفحه وب ارسال می کند، فایل های جاوا اسکریپت مختلف بارگذاری می شوند. این زمان بارگذاری به تعداد فایل های جاوا اسکریپت بستگی دارد. اگر می خواهید آنها را بهینه کنید، می توانید آنها را در مرحله آخر بارگذاری کنید یا در فوتر قرار دهید. دو راه برای انجام این کار وجود دارد: می توانید به صورت دستی یا با استفاده از افزونه wp Deferred Javascripts راهنمایی دریافت کنید.

اصطلاح بهینه سازی تصویر

همانطور که از نام آن پیداست، به تصاویری اطلاق می شود که از اندازه استاندارد استفاده نمی کنند.

آن گزینه را باز کنید و خواهید دید که آدرس تصویری که باید بازیابی کنید نمایش داده می شود.

در این قسمت آدرس تصویر اصلی سایت نمایش داده می شود و در گزینه نسخه بهینه شده پیشنهاد GT Matrix را مشاهده می کنید که اندازه کامل همان تصویر را برای شما در نظر گرفته است، می توانید آن را ذخیره کنید. تصویر پیشنهادی و آن را در مسیر قبلی بارگذاری کنید. خطاها را تصحیح می کند.

جمله css را کوچک کنید

این اصطلاح به فایل های CSS داخلی وب سایت شما اشاره دارد که طراحی صفحه با استفاده از فایل های کوچک و وجود فضای خالی در فایل های CSS وب سایت شما را مشخص می کند.

اگر از وردپرس استفاده می کنید، می توانید این فایل ها را با یک افزونه فشرده کنید، اما توصیه می کنیم از ابزار فشرده سازی CSS آنلاین استفاده کنید.

به تصویر زیر نگاه کنید

این نمونه ای از فشرده سازی است که توسط یک ابزار وب انجام می شود. این فشرده سازی تاثیر بسزایی در سرعت بارگذاری سایت شما خواهد داشت.

جالب است بدانید که فایل‌های css، html، js را front-end یا user side می‌نامند و فقط برای قسمت front-end و user خطاهایی قابل مشاهده است که نیاز به بهینه‌سازی دارند. و از آنجایی که در قسمت پشتی سرور قرار دارد، تاثیر زیادی بر سرعت بارگذاری سایت نخواهد داشت.

بیانیه جاوا اسکریپت را به حداقل برسانید

این گزینه مانند گزینه قبلی است، اما این بار یک خط کد جاوا اسکریپت است که باید تا حد امکان فشرده و فشرده شود.

عبارات ابعاد تصویر را مشخص می کنند

این عبارت عکس هایی را به شما نشان می دهد که از ویژگی های ارتفاع و عرض استفاده نمی کنند. از ویژگی های عرض و ارتفاع برای عکس های نمایش داده شده در زیر این اعلان استفاده کنید.

متن از درخواست های بد اجتناب کنید

این خطا به دلیل ارسال درخواست های ناقص یا نامعتبر به سرور است، به عنوان مثال فایل های CSS یا فایل های java script وجود دارد و این درخواست به یک سرور ناقص ارسال شده است که این فایل ها را برای شما ارسال می کند. این نشان می دهد که می توانید آن را برطرف کنید.

از تغییر مسیرهای صفحه فرود عبارت خودداری کنید

این خطا برای سایت هایی است که به طور مکرر از دستورات ریدایرکت استفاده کرده اند و در بسیاری از مواقع وجود این ریدایرکت ها باعث ارسال درخواست های بیشتر به سرور می شود و دلیل آن کاهش سرعت سایت بدنه است.

ا فشار را رها کنید

این خطا برای سایت هایی است که از دستورات برای فشرده سازی یا آپلود سبک استفاده نمی کنند یکی از مواردی که می تواند این خطا را برای وب سایت از بین ببرد و آن را به 100 نزدیک کند، قرار دادن دستور Gzip در htaacces است.

اگر از Gzip استفاده می کنید، کدهای شما فشرده می شود و بنابراین صفحه سریعتر بارگذاری می شود.

تا کنون من درباره خطاهای بسیار مهم امتیاز PageSpeed با شما صحبت کرده ام. اگر با مشکل دیگر خطای متریک gt روبرو هستید، می توانید سوالات خود را با ارسال نظرات در انتهای این مقاله و مقالات مطرح کنید. در بخش YSlow Score به و پرداخت برای اشتباهات ادامه دهید. تا پایان این مقاله با من همراه باشید.

YSlow در نتیجه gtmetrix

همانطور که گفتیم این قسمت از GT Matrix خطاهای فایل سایت شماست که بر اساس سایت یاهو بررسی می شود. در این قسمت می توانید فایل هایی که باعث کندی وب سایت شما شده اند را شناسایی کرده و آنها را برطرف کنید.

ارور استفاده از شبکه تحویل محتوا) CDN)

این خطا نشان می دهد که سایت مورد نظر از شبکه اشتراک گذاری فایل عمومی سرور مجاور استفاده نمی کند. می‌توانید فایل‌های CSS و فایل‌های JS را از یک سرور مجاور به یک کاربر در شبکه CDN با فعال کردن CDN هدایت کنید.

خطا در درج عنوان منقضی شده

این خطا با در نظر نگرفتن انقضای کش مرورگر توضیح داده می شود. این کش ها عبارتند از: فونت های گوگل، کد آنالیتیکس، گراواتار که در مرورگر باقی می مانند که با افزودن کد زیر در htaacces می توانید آن ها را برطرف کنید.

ارور از تغییر مسیر URL اجتناب کنید

این خطا همچنین نشان می دهد که از چه تعداد ریدایرکت استفاده کرده اید و چه تعداد صفحه را ریدایرکت کرده اید که در صورت لزوم می توانید پس از سرویس آن ها را حذف کنید.

درخواست های HTTP کمتری داشته باشید

این عبارت به درخواست‌های http نیز اشاره دارد، هرچه این تعداد کمتر باشد، بارگذاری سریع‌تر سایت شما کارآمدتر خواهد بود.

اجزا را فشرده کنید

این عبارت دقیقاً مشابه Gzip است که در بالا به آن اشاره کردیم اما در قسمت Yslow بهینه سازی یا عدم بهینه سازی منابع و پهنای باند سرور شما را نشان می دهد.

متن Minify JavaScript و CSS

این عبارت همانطور که در بالا گفتیم نشان دهنده فشرده سازی کد جاوا و CSS است.

Word Make AJAX ذخیره شده است

این عبارت میزان حافظه کش استفاده شده توسط ajax را در سایت نشان می دهد. اگر این گزینه مشکل داشته باشد آدرس زیر عبارت نمایش داده می شود.

این دستور جاوا اسکریپت و CSS تکراری را حذف می کند.

در این صورت اگر فایل های CSS و جاوا سایت شما از دو آدرس مختلف کپی و لود شوند با خطا مواجه می شوید فقط کافی است آدرس فایل ها را در هاست خود جستجو کنید و در فایل ها خطا وجود دارد. در این گزینه Uninstall را به شما نشان می دهد و برای رفع این مشکل نشان می دهد.

Word Avoid فیلتر AlphaImageLoader

در مرورگر اکسپلورر تصاویر با فرمت PNG به سرعت لود نمی شوند و بارگذاری این نوع تصاویر کمی طول می کشد که باعث کاهش سرعت لود وب سایت شما در اکسپلورر می شود و جالب است بدانید که AlphaImageLoader در CSS برای سریع مناسب است. به همین دلیل بارگذاری می شود. اگر تصویر شما با این ویژگی در Explorer مطابقت داشته باشد، این میزان خطا برای سایت شما نزدیک به 100٪ است.

از خطاهای HTTP 404 اجتناب کنید (یافت نشد).

این پاراگراف در مورد صفحه 404 است، هنگامی که وقتی صفحه در وب سایت وجود ندارد با خطای 404 مواجه می شوید. این خطا صفحه 404 وب سایت شما را نیز نشان می دهد که با بررسی دقیق آدرس ها می توانید آن را برطرف کنید.

تعداد عناصر DOM دانلود شده را کاهش دهید

هنگامی که از عناصر DOM در صفحات وب خود استفاده می کنید، این اطلاعات به سایت شما خطا می دهد، DOM مخفف Document Object Mode است که برای دسترسی به عناصر و عناصر در یک سند HTML یا صفحه HTML استفاده می شود. شی از رتبه بندی ارائه دهنده خدمات شما استفاده می کند که باعث می شود صفحات وب شما کندتر بارگذاری شوند.

در این مقاله سعی کردم مهم ترین گزینه های ابزار سنجش سرعت وب سایت Gtmetrix را بررسی کنم. با بررسی مسائل و خطاهایی که در این مقاله توضیح داده ام، می توانید به راحتی سرعت بارگذاری وب سایت خود را افزایش دهید. امتیازات هدف را دریافت کنید اگر در مورد اشکالات سوالی دارید می توانید از طریق فرم نظر با من در میان بگذارید یا اگر می خواهید این اشکالات را به دست متخصص بسپارید می توانید از طریق سایت سئوتون یا کانال تلگرام سئوتون کمک بگیرید. . برو هر چیزی که نیاز داری بگیر

برداشت شده از: https://blogten.ir/what-gtmetrix/

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 7

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    <
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 72
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 622
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 881
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3010
  • بازدید ماه : 6903
  • بازدید سال : 131110
  • بازدید کلی : 429858
  • کدهای اختصاصی